• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerkesztőbizottság
  • A Magyar Pedagógiáról
  • Kapcsolat
  • Kézirat Beküldése
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 101 szám 4 (2001)

Megjelent: 2001-12-15

Differenciált követelmények mint a tudás jellemzésének viszonyítási alapjai : a minimum és az afölötti tudás viszonya a Biológia és egészségtan részműveltségi területen

Mária Németh, Krisztián Józsa, László Nagy

485-510

PDF

Tájékoztatás az MTA Pedagógiai Bizottságának munkájáról

Endre Ballér

531-538

PDF

Az iskolai tanulás: a legfrissebb eredmények és a legfontosabb tennivalók

Eric De Corte

413-434

PDF

Az oktatási technológia hatásai: elméleti távlatok és gyakorlati tapasztalatok

Erno Lehtinen

449-459

PDF

Tanulás, megismerés és fogalmi váltás problematikája

Stella Vosniadou

435-448

PDF

Beszámoló az I. Neveléstudományi Konferenciáról

Szerkesztőség

539-540

PDF

A kombinatív képesség fejlődésének elemzése országos reprezentatív felmérés alapján

Benő Csapó

511-530

PDF

A tanulók biológiai tudásáról : hetedik és tizenegyedik évfolyamos tanulók tudásszintmérése, Magyarország, Baranya megye, 1999

János Géczi

461-483

PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
Legtöbbször letöltött tanulmányok
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1218
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1176
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1062
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    875
  • Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
    789

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős Kiadó Személye
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Megbízott főszerkesztő
Csíkos Csaba

ISSN 0025-0260 (Nyomtatott)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

A kiadói rendszerről