• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 101 No. 4 (2001)

Published: 2001-12-15

Differenciált követelmények mint a tudás jellemzésének viszonyítási alapjai : a minimum és az afölötti tudás viszonya a Biológia és egészségtan részműveltségi területen

Mária Németh, Krisztián Józsa, László Nagy

485-510

PDF (Magyar)

Tájékoztatás az MTA Pedagógiai Bizottságának munkájáról

Endre Ballér

531-538

PDF (Magyar)

Az iskolai tanulás: a legfrissebb eredmények és a legfontosabb tennivalók

Eric De Corte

413-434

PDF (Magyar)

Az oktatási technológia hatásai: elméleti távlatok és gyakorlati tapasztalatok

Erno Lehtinen

449-459

PDF (Magyar)

Tanulás, megismerés és fogalmi váltás problematikája

Stella Vosniadou

435-448

PDF (Magyar)

Beszámoló az I. Neveléstudományi Konferenciáról

Szerkesztőség

539-540

PDF (Magyar)

A kombinatív képesség fejlődésének elemzése országos reprezentatív felmérés alapján

Benő Csapó

511-530

PDF (Magyar)

A tanulók biológiai tudásáról : hetedik és tizenegyedik évfolyamos tanulók tudásszintmérése, Magyarország, Baranya megye, 1999

János Géczi

461-483

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1226
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1186
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1061
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    877
  • Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
    789

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2-6.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Beno Csapó 

ISSN 0025-0260 (Print)

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.