• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 104 No. 2 (2004)

Published: 2004-06-15

Tanár szakos egyetemi hallgatók értékelési tudása és kompetenciái

Andrea Kovácsné Duró

203-224

PDF (Magyar)

Réthy Endréné: Motiváció, tanulás, tanítás. Miért tanulunk jól, vagy rosszul? : Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, 2004. 299 o. : [könyvismertetés]

Endre Barkó

243-248

PDF (Magyar)

A szakképzés területi alkalmazkodása

Katalin Forray R., Tamás Híves

165-181

PDF (Magyar)

Általános iskolás tanulók attitűdje és motivációja az angol mint idegen nyelv tanulására

Judit Hardi

225-242

PDF (Magyar)

A szóolvasó készség fejlődésének kritériumorientált diagnosztikus feltérképezése

József Nagy

123-142

PDF (Magyar)

Az olvasmány szerepe a középfokú német nyelvi oktatásban a 19. század végi Magyarországon

Zsuzsanna Hanna Biró

143-164

PDF (Magyar)

Empirikus pedagógiai vizsgálatok optimális mintanagyságának meghatározása

Csaba Csíkos

183-201

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1226
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1186
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1061
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    877
  • Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
    789

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2-6.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Beno Csapó 

ISSN 0025-0260 (Print)

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.