• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerkesztőbizottság
  • A Magyar Pedagógiáról
  • Kapcsolat
  • Kézirat Beküldése
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 103 szám 4 (2003)

Megjelent: 2003-12-15

Egy kémiatanításban használható térszemléleti teszt hazai adaptációja

Zoltán Tóth, Edina Kiss, Hans-Dieter Barke

459-479

PDF

Az élet mint tanulás : a Finn Tudományos Akadémia kutatási programja

Gábor Braunitzer

535-541

PDF

Kitaibel Pál: Desciptiones et icones plantarum rariorum Hungaria : I–III. Bécs. 1802–1812 : Pytheas Kiadó és Nyomda – Országos Széchényi Könyvtár, Budapest, 2004. : XXXII+104+100; XXXII+105+121; 88+80 : [könyvismertetés]

János Géczi

527-530

PDF

Transzformációk az európai oktatásügyben különös tekintettel az újraegyesített Németországra

Wolfgang Mitter

413-421

PDF

Hierarchikus faktoranalízis SPSS szoftverrel

István Ottó

447-458

PDF

A természettudományos műveltség mérése

Mária B. Németh

499-526

PDF

Janice F. Almasi: Teaching strategic processes in reading : The Guilford Press, New York–London, 2003. : [könyvismertetés]

Csaba Csíkos

530-533

PDF

Az iskolai környezet szerepe a serdülők jövő-orientációjának alakulásában

Szilvia Jámbori

481-497

PDF

Az ismeretek alkalmazásának vizsgálata modern tesztelmélet (IRT) eszközökkel

Gyöngyvér Molnár

423-446

PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
Legtöbbször letöltött tanulmányok
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1226
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1186
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1061
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    877
  • Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
    789

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős Kiadó Személye
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Megbízott főszerkesztő
Csíkos Csaba

ISSN 0025-0260 (Nyomtatott)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

A kiadói rendszerről