• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 108 No. 1 (2008)

Published: 2008-03-15

A racionális számok megértése

Terezinha Nunes

5-27

PDF (Magyar)

Egy IRT-alapú nyelvi feladatbank létrehozásának módszertani kérdései : a német érettségi vizsgafeladatok elemzésének eredményei

Tibor Vígh

29-51

PDF (Magyar)

Foglalkozási karrierkép a mezőberényi és békési gimnazisták körében

Tamás Püski

53-69

PDF (Magyar)

Pozitív pszichológiai szempontok az iskola világában: a pozitív pedagógia kihívásai

Csaba Hamvai, Bettina Pikó

71-92

PDF (Magyar)

David R. Mitchell: Special educational needs and inclusive education: major themes in education

RoutLedgeFalmer, USA és UK. 2004. 1634 o. : [könyvismertetés]

Ildikó Pető

93-94

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1248
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1162
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1101
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    906
  • Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
    771

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2-6.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Beno Csapó 

ISSN 0025-0260 (Print)

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.