• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerkesztőbizottság
  • A Magyar Pedagógiáról
  • Kapcsolat
  • Kézirat Beküldése
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 97 szám 2 (1997)

Megjelent: 2021-11-02

A kézmű dicsérete, az elmélet kritikája – A németországi pedagógiai historiográfia helyzetéről

Heinz-Elmar Tenorth, Ágnes Lesznyák

111-125

PDF

Kiss Árpád a magyar pedagógia megújulásáért : emlékezés Debrecenben születése 90-ik évfordulóján

Tihamér Kiss

197-198

PDF

Tanárképzésünk egykor és ma : Acta Paedagogica Debrecina, 94. sz. Debrecen, 1995. 116 o. : [könyvismertetés]

Mihály Kékes Szabó

189-191

PDF

Emlékeztető a Gyógypedagógiai Albizottság 1997. április 29-én tartott üléséről

Zsuzsa Mesterházi

198-199

PDF

Az 1925-ös népiskolai tanterv sajtóvisszhangja a Szabolcsi Tanító című folyóiratban

István Perjés

153-166

PDF

Tételek a funkcionális analfabetizmusról

Gyula Csoma, László Lada, Erzsébet Szirmainé dr. Kövessi, László Harangi

167-180

PDF

Az egyetemi tanárképzés dilemmái az 1930-as években (a tudományos képzés és szakképzés kérdései az 1936-os felsőoktatási kongresszuson)

György Ágoston

137-151

PDF

Az iskolai stratégiáról

Ákos Komlóssy

127-135

PDF

Kelemen Elemér–Setényi János: Az oktatási törvénykezés változásai. Hazai és nemzetközi áttekintés : Fővárosi Pedagógiai Intézet, Budapest, 1994. 205 o. : [könyvismertetés]

Péter Tibor Nagy

191-196

PDF

A pedagógia új rendszere címszavakban: reflexiók Zsolnai József könyvére

Sándor Orosz, József Zsolnai

181-188

PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
Legtöbbször letöltött tanulmányok
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1218
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1176
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1062
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    875
  • Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
    789

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős Kiadó Személye
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Megbízott főszerkesztő
Csíkos Csaba

ISSN 0025-0260 (Nyomtatott)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

A kiadói rendszerről