• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerkesztőbizottság
  • A Magyar Pedagógiáról
  • Kapcsolat
  • Kézirat Beküldése
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 108 szám 1 (2008)

Megjelent: 2008-03-15

A racionális számok megértése

Terezinha Nunes

5-27

PDF

Egy IRT-alapú nyelvi feladatbank létrehozásának módszertani kérdései : a német érettségi vizsgafeladatok elemzésének eredményei

Vígh Tibor

29-51

PDF

Foglalkozási karrierkép a mezőberényi és békési gimnazisták körében

Püski Tamás

53-69

PDF

Pozitív pszichológiai szempontok az iskola világában: a pozitív pedagógia kihívásai

Hamvai Csaba, Pikó Bettina

71-92

PDF

David R. Mitchell: Special educational needs and inclusive education: major themes in education

RoutLedgeFalmer, USA és UK. 2004. 1634 o. : [könyvismertetés]

Pető Ildikó

93-94

PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
Legtöbbször letöltött tanulmányok
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1226
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1186
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1061
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    877
  • Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
    789

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős Kiadó Személye
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Megbízott főszerkesztő
Csíkos Csaba

ISSN 0025-0260 (Nyomtatott)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

A kiadói rendszerről