• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerkesztőbizottság
  • A Magyar Pedagógiáról
  • Kapcsolat
  • Kézirat Beküldése
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 103 szám 1 (2003)

Megjelent: 2003-03-15

Szüret a könyvlapon: Ivan Illich: A szöveg szőlőskertjében: kommentár Hugo de Sancto Victore didascalionjához : Gond-Palatinus, 2001. 262 o. : [könyvismertetés]

János Rohály

129-134

PDF

Közlemény a MTA Pedagógiai Bizottság tagjainak és tisztségviselőinek újraválasztásáról; Összefoglaló a Magyar Pedagógia 2000–2002. évi működéséről

Benő Csapó, Benő Csapó

135-136

PDF

A jogalkotó kultuszminiszter Jankovich Béla

László Felkai

105-117

PDF

Pedagógiai architektúra - pedagógiai terek kialakításának lehetőségei két iskola példája alapján

Heidemarie Kemnitz, György Mikonya, András Németh

119-128

PDF

Hatodikosok stratégiahasználata olvasott szöveg értékelését és íráskészséget mérő feladatokon angol nyelvből

Marianne Nikolov

5-34

PDF

Konduktív Nevelési Világkongresszus

Szerkesztőség

137

PDF

Matematikai szöveges feladatok megértésének problémái 10-11 éves tanulók körében

Csaba Csíkos

35-55

PDF

A nevelési vizsgálat szerepe az iskolaértékelésben : 12–13 éves gyermekek gondolkodása iskolájukról

Mária Hercz

57-80

PDF

Komplex problémamegoldó képesség fejlettségét jelző tényezők

Gyöngyvér Molnár

81-103

PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
Legtöbbször letöltött tanulmányok
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1226
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1186
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1061
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    877
  • Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
    789

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős Kiadó Személye
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Megbízott főszerkesztő
Csíkos Csaba

ISSN 0025-0260 (Nyomtatott)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

A kiadói rendszerről