• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerkesztőbizottság
  • A Magyar Pedagógiáról
  • Kapcsolat
  • Kézirat Beküldése
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 102 szám 4 (2002)

Megjelent: 2002-12-15

A tanítás mint természetes kogníció

Sidney Strauss, Márta Beréndi

417-431

PDF

III. Országos Neveléstudományi Konferencia, MTA Székház, Budapest, 2003. október 9-11. : [felhívás]

Szerkesztőség

523-524

PDF

A tanárképzés és tanártovábbképzés japán modellje

János Gordon Győri

491-515

PDF

Tudáskontstrukció és -megoszlás média-alapú alkalmazásokkal

Ton de Jong, Edit Katalin Molnár

445-457

PDF

A tanulók tanulmányi eredményességének területi összefüggései

Terézia Reisz

475-489

PDF

A téri vizualizáció fejlesztése transzformációs geometriai feladatokkal

Annamária-Enikő Salat, László Séra

459-473

PDF

Az új természettudományos szemlélet (new science) hatása az oktatásra az Egyesült Államokban

Lisa Bievenue, József Barna

433-444

PDF

Hans Döbert, Wolfgang Hörner, Botho von Kopp és Wolfgang Mitter (szerk.): Die Schulsysteme Europas : Schneider Verlag Hohengehren GmbH, 2002 : [könyvismertetés]

Ildikó Holik

517-520

PDF

Wolfgang Brezinka: Pädagogik in Österreich : Die Geschichte des Faches an den Universitäten von 18. bis zum Ende des 20. Jahrhunderts. Band 1, : Wien. Verlag der Österreichischen Akademie der Wissenschaften, Wien 2000. : [könyvismertetés]

András Németh

520-522

PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
Legtöbbször letöltött tanulmányok
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1218
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1176
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1062
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    875
  • Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
    789

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős Kiadó Személye
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Megbízott főszerkesztő
Csíkos Csaba

ISSN 0025-0260 (Nyomtatott)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

A kiadói rendszerről