• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerkesztőbizottság
  • A Magyar Pedagógiáról
  • Kapcsolat
  • Kézirat Beküldése
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 101 szám 1 (2001)

Megjelent: 2001-03-15

Knowledge Management in the Learning Society : Organisation for Economic Co-operation and Development (OECD), 2000. 257 o. : [könyvismertetés]

Gyöngyvér Molnár

146-148

PDF

Németh András és Heinz Elmar Tenorth (szerk.): Neveléstudomány-történeti tanulmányok : Osiris Kiadó; Budapest, 2000. 257 o. : [könyvismertetés]

Gabriella Baska, Norbert Gombos

141-144

PDF

Nemzetiségi iskolaügy Kárpátalján (1944-1990)

Béla Gabóda

109-132

PDF

Mit értenek a magyar és a német számítástechnika szakos hallgatók a tanuláson? : kultúraközi összehasonlítás

Rózsa Julia

133-140

PDF

Emberi jogok, értelem, nevelés és egy posztmodern kritika - a német és a francia felvilágosodás koncepciói a francia forradalom hatósugarában

Christoph Lüth, Béla Pukánszky

63-83

PDF

Metafora felhasználása a pedagógiai fogalmak tartalmának vizsgálatában

Ágnes Vámos

85-108

PDF

Literacy in the information age: final report of the international adult literacy survey Organisation for Economic Cooperation and Development : Statistics Canada, 2000. 186 o.

Erzsébet Csirikné Czachesz

144-146

PDF

Mozgássérült óvodások firkatevékenységének megfigyelése : összehasonlító kísérlet óvodai kiscsoportban

Dezsőné Horváth

47-62

PDF

Nyelvi és strukturális tényezők befolyása a szöveges feladatok

József Kontra

5-45

PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
Legtöbbször letöltött tanulmányok
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1218
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1176
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1062
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    875
  • Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
    789

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős Kiadó Személye
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Megbízott főszerkesztő
Csíkos Csaba

ISSN 0025-0260 (Nyomtatott)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

A kiadói rendszerről