• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerkesztőbizottság
  • A Magyar Pedagógiáról
  • Kapcsolat
  • Kézirat Beküldése
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 114 szám 1 (2014)

Megjelent: 2014-03-15

A lifelong learning-paradigma a németországi és a magyarországi neveléstudományi vitában 1996-2005 között

Óhidy Andrea

3-23

PDF

Mérföldkövek a pedagógussá válás folyamatában

- empirikus kutatás a Nyugat-magyarországi Egyetemen végzett pedagógusok körében

N. Tóth Ágnes

25-48

PDF

Hátrányos és nem hátrányos helyzetű diákok szociálisprobléma-megoldó gondolkodása

Kasik László, Guti Kornél, Gáspár Csaba

49-63

PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
Legtöbbször letöltött tanulmányok
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1264
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1152
  • Prevalence of neuromyths about movement, movement development and development of movement among pre-service and in-service teachers
    1133
  • An overview of the concept and regulatory systems of Hungarian school health promotion and health education in relation to the past decade
    905
  • Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
    773

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős Kiadó Személye
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Megbízott főszerkesztő
Csíkos Csaba

ISSN 0025-0260 (Nyomtatott)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

A kiadói rendszerről