• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerkesztőbizottság
  • A Magyar Pedagógiáról
  • Kapcsolat
  • Kézirat Beküldése
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 99 szám 3 (1999)

Megjelent: 2021-11-02

Magyar reformpedagógiai törekvések a XX. század első felében

András Németh, Béla Pukánszky

245-262

PDF

Mészáros István: Die Geschichte des Tausendjährigen Ungarischen Schulwesens : Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, 1999. 188 o. : [könyvismertetés]

Béla Pukánszky

355-357

PDF

Pulliam, John D. - Van Patten, James: History of Education in America : Prentice Hall, Englewood Cliffs, New Jersey and Columbus, Ohio 1998. 334 o. : [könyvismertetés]

Kálmán Békési

349-351

PDF

A kvalitatív kutatási módszerek megjelenése a pedagógiában

Éva Szabolcs

343-348

PDF

A tudás forrása: a kert

János Géczi

221-243

PDF

Einhorn Ágnes: Német nyelv. Mérés - értékelés - vizsga 5. : vizsgatárgyak, vizsgamodellek I. : Országos Közoktatási Intézet, Budapest, 1998. 452 o. : [könyvismertetés]

Gyöngyvér Molnár

351-354

PDF

A biológiai alapfogalmak fejlődése 6-16 éves korban

Lászlóné Nagy

263-288

PDF

A pécsi nyolcadik osztályosok idegen nyelvi tudásának értékelése

Lídia Bors

289-306

PDF

A természettudományos nevelés gyakorlati problémái

Katalin Radnóti, Éva Wagner

323-342

PDF

Az ezredforduló kihívása: az integráló andragógia

Mátyás Durkó, József Szabó

307-321

PDF

Beszámoló az MTA Pedagógiai Bizottsága "Informatika az Oktatásban" Albizottsága megalakulásáról

Andrea Kárpáti

359-360

PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
Legtöbbször letöltött tanulmányok
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1226
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1186
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1061
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    877
  • Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
    789

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős Kiadó Személye
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Megbízott főszerkesztő
Csíkos Csaba

ISSN 0025-0260 (Nyomtatott)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

A kiadói rendszerről