Magyar Pedagógia

A Magyar Tudományos Akadémia Pedagógia Bizottságának Folyóirata


A Magyar Pedagógia a neveléstudomány legrégebbi magyar nyelvű folyóirata. Alapvető feladata alapítása, 1892 óta változatlan, a nevelés tudományos igényű művelésének támogatása, új tudományos eredményeket bemutató szakcikkek közlése. Feladata továbbá a magyar tudományos szaknyelv fejlesztése, a tudományos kutatás és a publikálás normáinak alakítása, színvonalának biztosítása.

Évf. 124 szám 3. (2024)

Megjelent: 2025-04-15

A MARSI-R kérdőív kipróbálása és az olvasási stratégiahasználat feltárása 5–8. évfolyamon

Tary Blanka, Fejes József Balázs, Vígh Tibor, Hódi Ágnes, Szenczi Beáta

145-165

DOI: https://doi.org/10.14232/mped.2024.3.145

A hangos olvasási fluencia képességének és összefüggéseinek vizsgálata második osztályos tanulók körében

Steklács János, Sipos Zsóka, Huszár-Samu Nóra , Kis Orsolya, Varga, Csíkos Csaba

167-189

DOI: https://doi.org/10.14232/mped.2024.3.167
DOI: https://doi.org/10.14232/mped.2024.3.191
Az összes folyóiratszám megtekintése